«Онлайн» найбільше вплинув на рівень знань з математики
Дистанційне навчання найгірше вплинуло на рівень знань учнів з математики, при чому як у початковій, так і в базовій та старшій школі.
Про це свідчать результати дослідження якості дистанційної освіти, оприлюднені Державною службою якості освіти.
Так, більша половина вчителів відмітила, що освітні втрати з математики є найбільшими.
«51% педагогів початкової школи у селі вказали на погіршення результатів, 42% – у місті, такої ж думки 61% вчителів базової школи у селі та 45% у місті, 66% вчителів старшої школи у селі та 45% у місті», – йдеться у звіті за результатами дослідження.
Також педагоги відмітили, що погіршились результати учнів з іноземної мови та хімії.
Окрім того, негативний вплив мало навчання онлайн на результати учнів з української мови, фізики та астрономії.
Щодо більшості інших предметів, то на думку вчителів, результати учнів не змінилися.