НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ СЕМІНАР ПРОВЕДЕНО УСПІШНО.
Перша міська гімназія м. Черкас, Асоційована школа Юнеско є ефективним науковим центром. Це експериментальний навчальний заклад усеукраїнського рівня, а також школа-лабораторія Інституту педагогіки НАПН України. Відповідно до наказу МОН України від 13. 05. 2010 №406 «Про проведення дослідно-експериментальної роботи на базі Першої міської гімназії Черкаської міської ради Черкаської області» проводиться педагогічне дослідження з теми «Організаційно-педагогічні умови інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу» (2010-2014р.р.). Науковий керівник педагогічного експерименту – Редько В. Г., к. п. н., доцент, завідувач лабораторії навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України; координує дослідження лабораторія педагогічних інновацій Інституту педагогіки НАПН України (завідувач Пузіков Д. О., к. п. н.).
24 квітня 2014 рокуна базі Першої міської гімназії було проведено Всеукраїнський науково-практичний семінар з теми «Організаційно-педагогічні умови інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу».
З метою якісної підготовки до проведення семінару було створено організаційний комітет в складі Бакланової М. Л.,к.п.н., директораДепартаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради; Косенкової І. А., завідуючої міським методичним кабінетом установ освіти; Назаренко Г. А., к.п.н., старшого наукового співробітника, проректора Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників; Саєнка С. І., директора гімназії та Ананьєвої Н. В., к.п.н., заступника директора гімназії.
Директор гімназії Саєнко С.І. відкрив семінар та познайомив присутніх з навчальним закладом як полілінгвістичною гімназією.Присутні з цікавістю переглянули DVD фільм про дослідно-експериментальну роботу Першої міської гімназії м. Черкас.Бакланова М. Л., к.п.н.,директор Департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради виступила з доповіддю з теми «Застосування ІКТ для інноваційного розвитку навчального закладу».Назаренко Г. А., к.п.н., старший науковий співробітник, проректор Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників, зупинилася у своєму виступі на важливостіінноваційної діяльності сучасного навчального закладу як чинника підвищення якості освіти.Ананьєва Н. В., к.п.н., заступник директора гімназії, виступила з мультимедійною презентацією про хід і результати дослідно-експериментальної роботи з теми «Організаційно - педагогічні умови інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу» (2010-2014рр.). Темою доповіді Редька В. Г., к.п.н., доцента, завідувача лабораторії навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України, стала «Компетентнісна парадигма навчання іншомовного спілкування у сучасній середній школі: лінгводидактичний аспект». Як науковий керівник педагогічного дослідження гімназії він такожприділив увагу очікуваним результатам та ефективності експериментальної діяльності. У своєму виступі Пузіков Д.О., к.п.н., завідувач лабораторії педагогічних інновацій Інституту педагогіки НАПН України, зупинився на важливих аспектах дослідно-експериментальної роботи гімназії та зосередився на інваріантних компонентах моделі оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу.
Цікавою була і практична частина семінару. Учасники семінару мали змогу відвідати вернісаж відкритих уроків з різних предметів. Серед учителів, які проводили уроки, були Силенко В. А.,заслужений учитель України, Мокрушина Т. Г.,заслужений учитель України, Береславська В. І., заслужений учитель України, та ціла група вчителів-методистів. Особливий інтерес присутніх викликав захист білінгвальнихмультимедійних проектів гімназистів, які представили Україну та різні країни світу українською, російською, англійською, французькою та німецькою мовами. Після екскурсії по гімназії було підведено підсумки семінару та спланованозаходи з метою поширення досвіду роботи полі лінгвістичного навчального закладу.
Про цю подію ще написано в
http://oipopp.ed-sp.net/content/view/3445/66/