ПЕДРАДУ ПРОВЕДЕНО У ФОРМІ ДИСКУСІЇ.
1 грудня 2014 було проведено педагогічну раду з теми «Стратегія успішної роботи з обдарованими гімназистами у полілінгвістичній гімназії». Ананьєва Н. В., к. п. н., заступник директора гімназії, виступила з доповіддю з теми педагогічної ради та мультимедійною презентацією. Вона зупинилася на проблемах виявлення ранньої обдарованості дітей, особливостях їх навчання, виховання та розвитку, методах та технологія, які мають використовувати педагоги у роботі з обдарованими учнями. Вона також приділила увагу розробленій моделі лінгвістично і комунікативно обдарованої особистості, програмі удосконалення системи виявлення обдарованих гімназистів та створення умов для їхнього розвитку у полілінгвістичній гімназії. З інтересом учителі ознайомилися з педагогічним продуктом: загальними портфоліо гімназистів, флайєрами обдарованих гімназистів (індивідуальна траєкторія розвитку обдарованості), європейськими мовними портфоліо учнів початкової ланки.
Співдоповідачем виступила практичний психолог гімназії Шапошникова Л.В., яка представила відеопрезентацію про результати діагностики учнів 2-8 класів (за методикою Дейлінгера, Хаана і Кафа та ін.), створила технологічні картки, стовпчасті та круглі діаграми та підготувала аналітичний звіт по кожному класу, який, безумовно, стане в нагоді як учителям, так і класним керівникам.
Цікаво було організована педагогічна дискусія. Учителі працювали в групах, а модераторами виступили вчителі-методисти Силенко В.А, Береславська В.І., Потьомкіна О.В. Учителі обговорювали такі питання: визначити основні поняття «здібність», «талант», «обдарованість»; назвати ознаки обдарованої особистості; виділити соціально-психологічі проблеми обдарованих дітей; накреслити рекомендації педагогам щодо роботи з обдарованими дітьми. У результаті педагогічної дискусії було визначено стратегію успішної роботи з обдарованими гімназистами та очікувані результати.
З інтересом усі присутні переглянули презентацію «Наші зірки», яка розповіла про досягнення талановитих та обдарованих гімназистів 5-8 класів; презентацію про обдарованого вчителя початкової ланки Бойченко Л.М. та обдарованого сина вчителя математики Клімової В.В.
Директор гімназії Саєнко С.І. підсумував роботу педагогічної ради, наголосив на важливості раннього виявлення здібних, талановитих, обдарованих дітей та систематичної і послідовної роботи з ними як на уроках та і позакласній діяльності. Запропоноване рішення педагогічної ради було схвалено одноголосно.