Психологічна служба гімназії провела масштабне опитування серед гімназистів, ініційоване Інститутом педагогіки НАПН України. Головною метою дослідження було визначення артпедагогічного впливу мистецької освіти на коригування емоційних станів школярів в умовах сучасних реалій.
В опитуванні з задоволенням взяли участь учні 7-х, 8-х, 9-х, 10-х та 11-х класів. Анкета містила питання, які допомагали оцінити, як мистецтво впливає на емоційний стан підлітків, їхню здатність до самовираження, зниження рівня стресу та покращення загального психологічного самопочуття.
Попередні результати свідчать, що заняття мистецтвом мають позитивний вплив на емоційний стан учнів, допомагають їм справлятися з напруженням, розвивати творчі здібності та знаходити нові способи самовираження. Особливо відзначено, що учні, які активно займаються мистецтвом, відчувають більше внутрішньої гармонії та впевненості в собі.
Психологічна служба гімназії планує подальший аналіз отриманих даних, щоб розробити рекомендації щодо впровадження мистецьких практик у навчальний процес. Дослідження підкреслює важливість артпедагогіки як засобу підтримки емоційного благополуччя учнів у сучасному освітньому середовищі.