16 жовтня 2025 року в актовій залі гімназії відбулося перше засідання Ради гімназії нового навчального року. Участь у ньому взяли 20 членів Ради — представники адміністрації, педагогічного колективу, батьківської громадськості та учнівського самоврядування. Засідання пройшло в конструктивній, діловій та водночас дружній атмосфері.
Першим питанням порядку денного стало обрання голови, заступника та секретаря Ради гімназії. Члени Ради одноголосно підтримали запропоновані кандидатури, підтвердивши готовність до активної роботи на благо учнів, батьків і всього освітнього колективу.
Другим питанням розглянули організацію харчування пільгових категорій. Соціальний педагог поінформувала присутніх про організацію безкоштовного харчування для учнів пільгових категорій у І семестрі 2025–2026 навчального року.
Було зазначено, що харчування розпочато своєчасно, а списки пільговиків сформовано відповідно до чинних нормативів. Інформацію взято до відома.
Під час третього питання директор гімназії ознайомила присутніх із планами щодо створення академічного ліцею на базі гімназії в межах реалізації реформи Нової української школи (НУШ). Під час обговорення наголошувалося, що цей крок відкриє нові можливості для профільного навчання, забезпечить учням якісні освітні траєкторії та модернізує освітнє середовище.
У розділі “Різне” члени ради обговорили кілька важливих тем:
- Чи достатньо гімназія забезпечена генераторами на випадок блекаутів?
- Чи можливе продовження канікул у разі блекаутів?
- Обговорювалося питання обмеження доступу сторонніх осіб і батьків у приміщення гімназії з метою безпеки учнів.
Рада ухвалила гнучко реагувати на надзвичайні ситуації та підтримала обмеження вільного доступу батьків до приміщень гімназії, окрім визначених адміністрацією випадків за попередньою домовленістю (зустрічі, консультації, збори тощо).
Перше засідання Ради гімназії підтвердило, що колектив і громада діють в єдиному напрямі — створити безпечний, сучасний і комфортний освітній простір для кожного учня. Попереду — нові виклики, цікаві проєкти й спільна праця задля розвитку гімназії як осередку довіри, партнерства та якісної освіти.