Урок «Захист України» зорієнтують на реалії сьогодення
Практична складова дисципліни «Захист України» стосуватиметься вмінь, необхідних для життя в реаліях сьогодення, а це не лише про потреби оборони.
Про це повідомили в Міністерстві освіти і науки, коментуючи початок запуску пілотного проєкту оновленої дисципліни, апробація якого відбуватиметься у школах різних регіонів.
Очікується, що на основі відгуків учителів і учнів, що братимуть участь у пілотному проєкті, програму дисципліни буде фіналізовано.
Щоб пілот проєкту відбувся успішно, МОН організує курс для вчителів. Для цього будуть залучені міжнародні і громадські організації, які мають досвід у навчанні дорослих.
Зокрема для навчання українських вчителів залучать спеціалістів, які мають досвід роботи з симуляторами FPV-дронів, спеціалізацію у топографії, домедичній допомозі та запобіганні травматизму.
У МОН зазначають, що вже найближчим часом робочі групи запрошених експертів почнуть працювати над пропозиціями з оновлення практичної складової дисципліни.
Зокрема, вони актуалізують програму і збільшать кількість практичних занять, додадуть підготовку до опанування базовими технологіями, якими зараз користуються захисники і захисниці.
«Практична складова дисципліни «Захист України» стосуватиметься вмінь, необхідних для життя в реаліях сьогодення, а це не лише про потреби оборони. Навички домедичної допомоги та орієнтування на місцевості стануть у пригоді в походах, подорожах чи кризових ситуаціях. Знання з мінної безпеки допоможуть зберегти життя і здоров'я, правильно поводитися у разі виявлення вибухонебезпечних предметів. Навички керування БПЛА – конкурентна перевага, їх використовують відеографи, геодезисти, археологи і ще безліч спеціалістів у професійній діяльності», – повідомляють у Міністерстві освіти і науки.
Пропедевтичний безпековий практикум буде запроваджено в межах інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» у другому циклі базової освіти (7-9 класи).