Дистанційне навчання
Шановні освітяни.
Ми вирішили створити цей розділ сайту під час оголошеного довготривалого карантину.
Мета його створення - допомогти вчителям швидше розпочати роботи з дистанційними платформами,поглибити навички користування сучасними технологіями.
Гімназія працює в основній більшості з платформою G-Suite Classroom.
Всі без викоючення учні та вчителі мають корпопативну адресу для входу в систему,навчені як працювати в ній.
Однак, ця, та інші платформи, постійно вдосконаюються, розробляють і розміщують нові девайси, які допоможуть нам краще вчити та виховувати дітей.
Ми б хотіли надавати вам посилання на всі платформи, що переймаються темою дистанційного навчання. А вибір - за вами!
Розділ буде регулярно оновлюватись, його модератором є Бушина І.Б. Директор С.І.Саєнко,
24 квітня 2020 року
Все про G-Suite Classroom https://edu.google.com/products/classroom/?modal_active=none
Інтерактивні робочі аркуші https://internet-servisi.blogspot.com/p/wizer.html
Інструменти для створення інтерактивних аркушів http://i-math.com.ua/vsikt/wizer-instrument-dlya-stvorennya-interaktivnix-robochix-arkushiv
3-Д моделі внутрішніх органів (біологія) https://www.youtube.com/watch?v=X4eoWWepyp0&feature=youtu.b
e Сервіси дистанційного навчання для вчителів Міністерства цифрової трансформації https://thedigital.gov.ua/news/servisi-distantsiynogo-navchannya-dlya-vchiteliv
Навчальний центр G-Suite https://gsuite.google.com.ua/intl/uk/training
Edpuzzle для вчителів https://www.youtube.com/watch?v=arzvO0a31rE&feature=youtu.be
Інтерактивні сервіси http://internet-servisi.blogspot.com/p/learning-apps.html?m=1
10 порад Google Клас для дистанційного навчання https://shakeuplearning.com/blog/10-google-classroom-tips-for-remote-learning/?ck_subscriber_id=20511425
Як працювати в (англійською) https://www.youtube.com/watch?v=RvH8KDrzy-w&feature=youtu.be
Як створити і працювати в Kahoot https://www.youtube.com/watch?v=dlEc85rK-hk&feature=youtu.be
Сервіс для створення скринкастів https://screencast-o-matic.com
Відредаговано 01.05.2020