Профорієнтаційна робота із старшокласниками
Яку професію обрати? Модну чи перспективну? Які пріоритети виставити? Людина у своєму професійному житті проходить декілька стадій розвитку: вибір професії → навчання → одержання робочого місця → професійне зростання → підтримка індивідуальних професійних здібностей.
Питання «Яку професію обрати?» та «Куди піти навчатись?» є завжди актуальними для випускників шкіл та їх батьків. Адже займатися тим, що тебе цікавить, приносить радість, - одна з умов відчуття життєвої повноцінності.
Мрія й реальність – як їх поєднати? Як не помилитись у виборі своєї дороги, щоб бути щасливим у праці? З цією метою психологічною службою гімназії було проведено профорієнтаційні заняття для гімназистів 11-А та 11-Б класів. Для ухвалення рішення при виборі професії старшокласникам було запропоновано скористатись «Формулою вибору професії»: «Хочу, можу, треба». Також старшокласники активно вели дискусію про сучасні професії, про умови роботи на ринку праці, та взяли активну участь у профдіагностичному дослідженні. З мето процесу самопізнання та самоаналізу одинадцятикласникам було запропоновано креативно скласти план свого життєвого шляху.
На завершення заходів психологічною службою гімназії до уваги гімназистів було презентовано Платформу з профорієнтації та розвитку кар’єри державної служби зайнятості, за допомогою якої можна не тільки безкоштовно пройти тестування, а й дізнатись, на яких фахівців існує попит на регіональному ринку праці, та в якому навчальному закладі здобути професію. Також, одинадцятикласники отримали інформаційні брошури «Навігатор вибору професії» за допомогою якого учні матимуть змогу покроково розібратися у профоорієнтаційному виборі. Ким би не стали сьогоднішні випускники, головне, щоб вони знайшли свою професійну дорогу правильно, врахувавши всі три складові формули вибору професії.