Відбулося Засідання педагогічної ради гімназії
19 лютого 2024 року в гімназії відбулося засідання педагогічної ради, що пройшло у теплій та продуктивній атмосфері. Педагоги гімназії активно обговорили ключові питання, пов'язані з розвитком освіти та впровадження сучасних технологій в закладі.
До порядку денного було представлено ряд питань:
1.Про стан викладання для гімназистів 10-11 класів предмету «Захист України».
Доповідачі: Сухенко К.О., Мозговий П.І., Коритан Н.І.
2. Використання Штучного Інтелекту в закладах освіти України. Доповідач Саєнко С.І.
3. Про затвердження курсової передпідготовки педагогів в період за вересень-грудень 2023-2024 н. р.
4. Про затвердження календаря ЮНЕСКО.
5. Різне.
Під час розгляду першого питання порядку, щодо стану викладання предмету «Захист України» для учнів 10-11 класів доповідачі, Сухенко К.О., заступник директора та Мозговий П.І., вчитель предмету «Захист України», Коритан Н.І., вчитель предмету «Основи медичних знань» представили детальний аналіз освітнього процесу з цього предмету, висвітлили досягнення та ідентифікували проблемні аспекти. Доповідачі підкреслили важливість формування в учнів знань про сучасні виклики та загрози сьогодення, наголосили на активній участі у патріотичному вихованні. Після відкритої дискусії педагогами було прийнято рішення розробити додаткові методичні матеріали, зміцнити матеріально-технічну базу з даного предмету, створити електронний тир та «Клас безпеки» до 2025 року, посилити співпрацю з Черкаською медичною академією та Черкаським Інститутом пожежної безпеки імені Героїв Чорнобиля.
В ході розгляду другого питання, яке викликало великий інтерес серед учасників ради, було використання Штучного Інтелекту в освітньому процесі. Доповідачем на цю тему був директор гімназії Саєнко С.І., який проаналізував потенціал та можливості використання Штучного Інтелекту в навчальному процесі. Учасники засідання зазначили необхідність подальшого вивчення цієї теми та впровадження відповідних інновацій у роботу закладу. Після жвавих обговорень та обміну думками було прийнято рішення продовжити практику використання Штучного Інтелекту в освітньому процесі. Спільно с вчителями інформатики провести для педагогів всеобуч з теми ШІ. Для подальшого вивчення цього питання, в рекреації гімназії було запропоновано встановити тематичні стенди для просвіти учасників освітнього процесу та розробити конкретні рекомендації, щодо покращення навчального процесу з впровадження новітніх технологій в гімназії. Провести в 6-7 класах години спілкування на тему: «Вплив Штучного Інтелекту на навчання: переваги та ризики для учнів».
Також на засіданні було розглянуто питання про затвердження курсової передпідготовки педагогів в період з вересня по грудень 2023-2024 навчального року. Доповідач Виноградова С.О., заступник директора ознайомила присутніх з інформацією про різноманітні заклади та програми курсової перепідготовки для вчителів. Зазначені можливості включають у себе як офіційні курси, організовані міністерствами освіти, так і приватні інститути та онлайн-платформи з навчання. Присутні також ознайомились із списком педагогів, які найближчим часом будуть проходити курси курсової перепідготовки. Це свідчить про активний інтерес вчителів до професійного зростання та підвищення кваліфікації. Загалом, курсова перепідготовка вчителів є важливим інструментом у забезпеченні якісної освіти та вдосконаленні педагогічної практики. Інвестування у професійний розвиток вчителів є не лише важливим для їхньої особистої кар'єри, але й вирішальним чинником у покращенні якості освіти та досягненні успіху учнів.
Під час розгляду четвертого питання, доповідачем, якого був директор гімназії Саєнко С.І. присутні мали змогу обговорити актуальні питання щодо важливості кроків у впровадженні цінностей та принципів, затверджених організацією ЮНЕСКО, які в глобальному контексті освіти та культурного розвитку ініціативи відіграють важливу роль у створенні сприятливого середовища для взаєморозуміння, миру та сталого розвитку. В рамках цього контексту затвердження календарю подій та святкових дат, рекомендованих ЮНЕСКО, у Першій міській гімназія, яка є Асоційованою школою ЮНЕСКО, є проявом не лише згоди зі світовими нормами та цінностями, але й вираженням зобов'язання до впровадження їх у практику освітнього процесу. Це дозволяє створити освітнє середовище, що сприяє розвитку глобального мислення, культурного розмаїття та поваги до всіх народів і культур.
Засідання педагогічної ради в гімназії стало важливим кроком у покращенні освітнього середовища та сприяло зміцненню співпраці між педагогами для досягнення спільних цілей.