Зроблено ще один крок до цифрової трансформації. Педагоги гімназії під час канікул навчалися основам ШІ.
Сьогодні використання штучного інтелекту в освіті стає дедалі більш актуальним. Навчання в цій сфері не тільки розширює можливості для вчителів у проведені уроків, а й готує молоде покоління до цифрової реальності. У гімназії педагогічний колектив розуміючи всю важливість інтеграції ШІ в освітній процес, вирішив активно підготовитися до цього. Вчора вчителі гімназії розглянули на засіданні педради теоретичні аспекти використання штучного інтелекту в освітньому процесі.
А вже 20 лютого 2024 року на базі гімназії на виконання рішення педради відбулося експрес-навчання для педагогічного колективу з основ штучного інтелекту, яке провели досвідчені вчителі інформатики Чех О.І., Терех О.Я., Коваленко Є.О. з метою ознайомлення колег з основами штучного інтелекту, його застосуванням у навчанні та методиками використання в освітніх умовах. Під час заняття педагоги гімназії обговорили можливості використання штучного інтелекту для індивідуалізації навчання та дізналися, як використовувати ці знання для створення цікавих та ефективних уроків, які стимулюватимуть розвиток критичного мислення, творчості та комунікативних навичок в здобувачів освіти.
Крім теоретичної частини, учасники мали можливість практично застосувати свої вміння. Під час заняття педагоги вирішували завдання та створювали власні проекти, використовуючи різноманітні інструменти ШІ.
У підсумку, навчання вчителів гімназії основам штучного інтелекту – це не лише підготовка педагогів до нових викликів, а й можливість змінити підхід до навчання та забезпечити якісну освіту, яка відповідає потребам майбутнього. Відтепер педагоги гімназії зможуть використовувати інструменти штучного інтелекту для індивідуалізації навчального процесу, виявлення потреб учнів та підтримки їхнього особистісного розвитку та поринути в новий вимір освіти, де кожен учитель може стати підручником для майбутнього.
Нагадаємо,що нещодавно наш директор повернувся з форуму директорів шкіл України,що відбувся у м.Трускавець,і де розглядалось питання використання ШІ в освітньому процесі.