Соціально-психологічна служба весь тиждень працювала з учнями та молодшими гімназистами
На цьому тижні психологічна служба гімназії провела ряд занять для учнів початкової, середньої і старшої ланки спрямованих на згуртування учнівських колективів, формування сприятливого психологічного клімату в класах, розвиток відповідальності і вкладу кожного учасника у вирішенні загальних задач, покращення взаємодії між учнями.
Відтак для учнів 1-Б класу соціальний педагог та практичний психолог провели заняття з елементати тренінгу на тему: «Дружнє коло. Профілактика конфліктів». В ході даного заняття першокласники активно провели час разом, вчилися розуміти один одного, підтримувати та виражати свої почуття. Під час виконання інтерактивних вправ першокласники вчилися співпраці та командної роботи, навчалися бути толерантними, допомагати один одному та розуміти важливість поваги до кожної людини. Ми впевнені, що ці цінності, засвоєні в ранньому віці, стануть основою для подальшого успіху та щасливого життя для кожного учня. Однією з ключових складових «Дружнього кола» була нейрогімнастика. Ця унікальна методика сприяє активізації мозкової діяльності, поліпшенню концентрації та пам'яті у дітей. В кінці заняття практичний психолог залучила учнів до участі в проективній методиці, де вони проявили не аби яку творчість і завзятість.
У 5- А класі соціальний педагог та практичний психолог провели заняття з профілактики булінгу в учнівському середовищі.
В ході даного заходу зусилля психологічної служби гімназії були спрямовані на створення безпечного та підтримуючого середовища для кожного учня. Відтак, п’ятикласники активно обговорювали тему булінгу, розуміння його причин та наслідків. Спільно з психологічною службою гімназисти розглядали сценарії ситуацій та вивчали стратегії впорядкування конфліктних ситуацій, які можуть виникати. Особлива увага була приділена розумінню наслідків своїх дій за можливе вчинення булінгу в учнівському середовищі, та види покарання. Це може сприяти запобіганню випадків булінгу та створенню позитивного та підтримуючого клімату в школі. Гімназисти взяли участь в опитувальнику щодо виявлення насильства, випадків булінгу. Отримали рекомендації щодо покращення взаємин в учнівському колективі.
З гімназистами 7-х класів психолог та соціальний педагог провели бесіду про важливість безконфліктного спілкування, яке допомагає учням розуміти, що мирне вирішення конфліктів є важливим кроком до побудови позитивних стосунків та взаєморозуміння з оточуючими. Семикласникам були надані корисні поради та стратегії, які допоможуть їм вирішувати конфліктні ситуації та підтримувати гармонійні взаємини з іншими. Під час ігрових активностей, гімназисти формували командний дух, та створювали позитивне та дружнього середовище.
Учні 9-Б класу разом із соціальним педагогом гімназії долучилися до участі Всеукраїнського “Шкільного уроку волонтерства”, організаторами якого є ГО «Рух Олександра Педана «ДЖУНІОРС», ГО «Українська Волонтерська Служба» та ДНУ “Інститут модернізації змісту освіти” МОН України. Метою даного заходу було сформувати уявлення в гімназистів про волонтерську діяльність, поглибити їх знання щодо поняття «волонтерство», «волонтер», «соціальна проблема», та за допомогою практичних вправ та групових зобов’язань сформувати бажання долучитися до волонтерських ініціатив, а також допомогти зрозуміти, з чого почати свій шлях у волонтерстві.
Отже, участь у виховних заходах та бесідах - це важлива складова шкільного життя, яка сприяє не лише особистісному зростанню учнів, але й формуванню позитивного середовища в гімназії. Ці заходи створюють можливість для розвитку соціальних навичок та сприяють формуванню здорових міжособистісних відносин.Початок форми