Закінчується адаптаційний період для першокласників
Адаптаційний період для першокласників — це важливий етап у їхньому житті, що вимагає особливої уваги з боку педагогів. З метою визначення рівня адаптації психологічна служба гімназії провела заняття з елементами тренінгу «Ти + Я = шкільна сім’я», для згуртування класу, та вивчення емоційної атмосфери, а також розвиток навичок розрізнення добрих і поганих вчинків.
Однією з основних задач заняття було формування єдності колективу. Для цього були застосовані групові ігри, які допомогли дітям краще пізнати один одного, навчитися працювати в команді та підтримувати одне одного. Завдяки цим вправам діти вчилися довіряти своїм однокласникам, що стало основою для подальшого розвитку дружніх стосунків.
Важливим аспектом було вивчення емоційної атмосфери в класі. Під час вправи «Емоційні смайлики» учні мали можливість висловити свої почуття через малювання смайликів. Це дозволило виявити, які емоції переважають серед дітей. Також для визначення рівня адаптації учнів була застосована методика «Школа звірів».
Окрему увагу було приділено навчанню дітей розрізняти добрі та погані вчинки. Під час обговорення ситуацій із життя учні навчалися оцінювати вчинки героїв казок і книг, обговорюючи, чому ті чи інші дії є позитивними або негативними. Це допомогло дітям зрозуміти важливість моральних цінностей у повсякденному житті.
Проведене заняття з елементами тренінгу дало змогу першокласникам не лише згуртуватися, але й навчитися важливим життєвим навичкам. Створена позитивна емоційна атмосфера сприяла відкритому спілкуванню, розвитку довіри та взаємопідтримки. Такі заходи є необхідними для успішної адаптації дітей у шкільному середовищі та формування їх соціальних навичок.