ПЕДАГОГІЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЗАВЕРШЕНО.
8 червня 2015р. у м. Києві відбулося засідання комісії з питань інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи з проблем виховання, розвитку дітей та учнівської молоді у загальноосвітніх навчальних закладах Науково-методичної ради з питань освіти МОН України на базі Українського колежу ім. В. О. Сухомлинського. На засіданні була заслухана заявка на проведення дослідно-експериментальної роботи за темою «Моделювання інноваційного розвитку профільного навчального закладу технічної спрямованості для академічно здібних учнів» на базі Технічного ліцею НТУУ «КПІ» м. Києва та заявки інших загальноосвітніх навчальних закладів. Ряд навчальних закладів звітувався про завершення концептуально-діагностичного та формувального етапів дослідно-експериментальної роботи. Цікавим був звіт про завершення ІІІ (формувального ) етапу дослідно-експериментальної роботи за темою «Розроблення та становлення моделі акмеологічного навчального закладу» на базі Українського гуманітарного ліцею Київського національного університету імені Тараса Шевченка.
Перша міська гімназія плідно працює з питань інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи з 2002 року, коли гімназія стала експериментальним майданчиком Лабораторії навчання іноземних мов Інституту педагогіки АПН України. З 2005 по 2010рр. гімназія була експериментальним майданчиком Інституту педагогіки АПН України, а з 2010 по 2015рр. гімназія є експериментальним навчальним закладом усеукраїнського рівня з темою дослідження «Організіційно-педагогічні умови інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу» (науковий керівник – Редько В.Г., к.п.н., доцент, старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України, завідувач відділу навчання іноземних мов. З доповіддю та мультимедійною презентацією про завершення дослідно-експериментальної роботи за темою педагогічного дослідження виступила Ананьєва Н.В., к.п.н., заступник директора гімназії. Загальні висновки комісії:результати дослідно-експериментальної роботи гімназії із зазначеної теми дослідження є позитивними і мають практичну цінність для керівників та учителів загальноосвітніх навчальних закладів, викладачів та студентів педагогічних вишів, освітянської громади. Вагомим є висвітлення результатів дослідно-експериментальної роботи гімназії та з досвіду роботи вчителів у педагогічній пресі, активна участь педагогів у заходах обласного, всеукраїнського та міжнародного рівнів, а також семінарах і майстер-класах.
Ананьєва Н.В., к.п.н.,
заступник директора гімназії