ВЧОРА ВИЗНАЧИВСЯ НАЙКРАЩИЙ ОРАТОР ЧЕРКАС
29 січня 2018 р. з ініціативи Міжнародного університету LCC (м. Клайпеда, Литва) на базі Першої міської гімназії м. Черкас традиційно проводився міський конкурс ораторського мистецтва англійською мовою серед учнів 10-11 класів. Це університет американського типу з англійською мовою викладання, який є офіційним партнером гімназії згідно підписаної угоди. Співробітники університету є постійними гостями гімназії, які виступають у якості спікерів з мультимедійними презентаціями про навчання в університеті на засіданнях Дискусійного клубу старшокласників "Діалог культур" англійською мовою. Університет ініціював проведення щорічного Конкурсу ораторського мистецтва англійською мовою з метою підсилення мотивації учнів до вивчення англійської мови, так як ця міжнародна мова надасть їм багато можливостей у майбутньому. За умовами конкурсу переможець міського етапу зможе взяти участь у фінальному міжнародному турі, який влітку відбувається в університеті.
На світлині переможниця конкурсу: Приліпко Марія з 10А класу.
Тема для виступів учнів цього року була дуже цікавою, а саме «Утопії і дистопії». У конкурсі взяли участь 10 представників шкіл м. Черкас. Відкрила конкурс Ханна Ектон, співробітник Міжнародного університету LCC, яка відповідає за роботу з міжнародними студентами. Вона представила склад журі, до якого ввійшли Уільям Ектон, співробітник Міжнародного університету LCC, Ангеліна Ковіальова, співробітник Міжнародного університету LCC, та Богдана Козубенко, випускниця Шведського інституту. Під час І туру виступив з промовою кожний учасник та відповів на питання журі. Отже, переможцями І туру було визнано учнів: Прилипко Марію (Перша міська гімназія м. Черкас), Шмиголь Анастасію (ЗОШ № 33), Кулик Владу (ЗОШ № 18). У ІІ турі ці учні виступили з промовами та відповіли на численні питання журі. У результаті, переможцями міського конкурсу ораторського мистецтва англійською мовою серед учнів 10-11 класів стали Прилипко Марія (І місце), Шмиголь Анастасія (ІІ місце) та Кулик Влада (ІІІ місце).
Отже, проведений захід був надзвичайно цікавим і корисним як для конкурсантів, так і для вчителів і груп підтримки з різних навчальних закладів. Слід відмітити, що учителі англійської мови, які допомагали учням у підготовці до заходу, безсумнівно, сприяли розвитку їх пізнавальної активності, удосконаленню та поглибленню їх власних здібностей, стимулювали учнів до розвитку комунікативної, полікультурної та соціальної компетентностей. Проведення такого заходу розвиває навички ситуативного та комунікативного спілкування, забезпечує самостійність у вдосконаленні навичок говоріння, заохочує та стимулює учнів до продукування нових ідей і розвитку логічного мислення. Участь у конкурсі такого рівня розвиває толерантність, розуміння людей різних вікових груп і культур, виховує риси громадянина незалежної демократичної держави.
Статтю підготувала Ананьєва Н.В.