Вчора відбулося засідання педагогічної ради
2 листопада 2018 року у актовій залі гімназії відбулася педагогічна рада з теми «Через інноваційну діяльність, підвищення професійно-фахової компетентності, розвиток творчої ініціативи та громадянську освіту до полілінгвістичної гімназії європейського рівня». Ананьєва Н.В.,к.п.н., заступник директора гімназії, виступила з мультимедійною презентацією, у якій зупинилася на етапах роботи педагогічного колективу над науково-методичною проблемою з 2015 р.: організаційно-узагальнюючому, концептуально-діагностичному та формувальному, а також проаналізувала проміжні результати кожного етапу, а особливо зупинилася на важливості підвищення професійно-фахової компетентності та розвитку творчої ініціативи вчителів.
Потім було представлено відеокліпи вчителів гімназії з досвіду роботи для демонстрації відеоряду з теми педагогічної ради. Відеоряд складався з двох частин. Спочатку було показано відеокліпи вчителів гімназії Момота Ю.В., Радько І.А., Поурець Т.А., Юларжи В.І., Демешевої С.С., Хворостанцевої Н.В. з досвіду роботи з мультимедійною дошкою. Потім учителі продемонстрували відеокліпи з досвіду впровадження освітніх інновацій: розвиток критичного мислення (Ситник Т.В), методика Jolly Phonics (Юларжи В.І.), геймифікація (Бровченко Ю.С., УханьА.О.), метод занурення у вивченні іноземної мови (Овчарова Н.А.), ІКТ (Рабенко Ю.К., Ердман Л.М.), методика роботи у лінгафонному кабінеті (Момот Ю.В.). Учитель історії та правознавства Силенко В.А. зупинився на важливих аспектах громадянської освіти та важливості впровадження курсу «Громадянська освіта» у 10 класах та продемонстрував відеокліп, підготовлений гімназистами.
Практичний психолог Шапошнікова Л.В. та соціальний педагог Дудник С.В. звернули увагу на важливість психолого-педагогічного супровіду роботи вчителів над науково-методичною проблемою та необхідні умови для досягнення очікуваних результатів.
У обговоренні представлених відеоматеріалів та запропонованої інформації взяли участь багато вчителів і, в результаті, було одноголосно схвалено проект рішення педради, спрямований на подальшу науково-дослідницьку діяльність з науково-методичної проблеми в умовах реформування нової української школи.