Вчителі навчаються: у гімназії проводився методичний день
Однією з форм вдосконалення роботи вчителя є проведення уроків для колег, в тому числі й для вчителів інших шкіл. Зазвичай, школи через міський методичний кабінет, запрошують колег відвідати уроки.
5 грудня у гімназії було проведено методичний день для вчителів навчальних закладів міста. 8 учителів гімназії, які атестуються, проводили відкриті уроки з демонстрацією освітніх інновацій, які вони успішно впроваджують в освітній процес. Троє учителів англійської мови Потьомкін В.М., Паіс Ю.В. та Ухань А.О. запрошували на свої відкриті уроки відповідно в 11, 3 та 2 класи. Методист міського методичного кабінету установ освіти Ляховецька Т.Г. зазначила, що всі уроки високоефективні, відповідають вимогам до сучасного уроку та були цікавими для учнів. Кожен учитель чудово володіє методичною скарбничкою та педагогічною рефлексією, вміє організувати роботу в групах, ефективно впроваджує нові освітні технології, може працювати тренером та фасилітатором.
Учитель української мови та літератури Гафінова Л.В. проводила урок у 8 класі , на якому познайомила учнів із поезією В. Підпалого. Методист міського методичного кабінету установ освіти Чмигова О.О. була особливо вражена учнями, які активно та із задоволенням працювали на уроці. Урок був пізнавальним та цікавим. Учитель продемонструвала низку методичних прийомів, які дозволили визнати урок високоефективним.
Учителі початкових класів Кокауліна І.М. (3 клас ) та Онищенко Н.П. (4 клас) проводили уроки з літературного читання, які були надзвичайно цікавими для учнів. Вони познайомилися з творчістю сучасних українських письменників І. Малковичем та С. Дерманським. Працювали в групах, парах, брали активну участь в рольових іграх, уважно слухали та активно відповідали на всі питання. Учителі розробили низку творчих завдань, провели дидактичні ігри та успішно розвивали критичне мислення.
Силенко В.А., учитель історії та правознавства, заслужений учитель України, проводив урок історії в 10 класі. Методист методичного кабінету установ освіти Трубін Ю.Ю. зазначив, що урок був високоефективним. Учитель використовував технології критичного мислення, ІКТ, інтерактивні форми роботи, які зробили урок цікавим і пізнавальним для учнів.
Учитель математики Рожков І.В. давав урок геометрії у 7 класі. І хоча більшість учнів відчувають себе гуманітаріями у гімназії, вони продемонстрували високий рівень знань, успішно справилися з графічним диктантом, із зацікавленням розв’язали логічну задачу-казку. Вчитель ефективно використовував групові та парні форми роботи та інформаційно-комп’ютерні технології, які значно підвищували мотивацію учнів до вивчення математики.
Отже, учителі, які атестуються, показали, що вони мають високий рівень професіонально-фахової компетентності та творчого потенціалу; постійно займаються самоосвітою та беруть участь у різних формах підвищення кваліфікації, приділяють належну увагу індивідуальній траєкторії розвитку особистості та впровадженню освітніх інновацій. Зичимо їм успіху у професійній діяльності!