МОН визначило, як оцінювати другокласників НУШ
Міністерство освіти і науки затвердило методичні рекомендації щодо оцінювання учнів 2-го класу Нової української школи. Про це йдеться в наказі №1154 від 27 серпня, який “Новій українській школі” надали в Інституті модернізації змісту освіти.
“Навчальні досягнення учнів других класів підлягають формувальному і підсумковому (тематичному та завершальному) оцінюванню.
Оцінювання результатів навчання учнів других класів здійснюється вербально“, – зазначено в рекомендаціях.
Критерії оцінювання встановлює вчитель із поступовим залученням учнів до цього процесу.
Орієнтирами для визначення критеріїв є вимоги до обов’язкових результатів навчання та компетентностей учнів, визначених Держстандартом. “Під час здійснення формувального оцінювання важливо не протиставляти дітей один одному.
Стимулом розвитку має бути співвідношення роботи (відповіді, дії тощо) з тим, як дитина працювала раніше. Доцільно акцентувати увагу лише на позитивній динаміці досягнень учнів, враховувати, що оцінюється не учень, а його робота“, – наголошено в рекомендаціях.
Вчитель може заповнювати індивідуальну картку навчального поступу учня, щоб зафіксувати прогрес.
Також учитель може робити оцінювальний аркуш для класу, щоб визначити рівень засвоєння матеріалу відповідно до навчальної програми.