Психологічна служба гімназії вивчає адаптаційний процес
Звикання до школи - тривалий індивідуальний процес, адже відбувається дуже багато змін. Це не тільки нові умови життя та діяльності дитини, а й нові контакти, нові стосунки, нові обов'язки. Згідно зі статистикою, тільки 50% дітей адаптується до нових умов і вимог протягом півроку. Другій половині потрібно більше часу. Процес адаптації складається з багатьох, тісно взаємозв'язаних, аспектів: соціального, педагогічного, фізіологічного, психологічного тощо. З метою успішної адаптації дітей до навчання та своєчасної профілактики дезадаптації психологічна служба гімназії спрямувала свою діяльність на забезпечення індивідуального підходу до всіх здобувачів освіти на основі організації консультаційного пункту з питань адаптації для учнів 1-4 класів, батьків, вчителів.
Так на цьому тижні в рекреації гімназії на першому поверсі працював консультаційний пункт психологічної служби, де учні, батьки, вчителі початкової ланки мали змогу отримати індивідуальні консультації з питань адаптації та рекомендації за потребою у зручний для них час. Батькам, учням , вчителям сподобалась така форма роботи, адже такі корисні і ефективні зустрічі є необхідними для правильної побудови освітнього процесу і в класі, і в школі взагалі.
Також на цьому тижні психологічна служба гімназії вивчала адаптаційний процес і в 5 –х класах. Гімназисти 5-А і 5-Б класу взяли участь у занятті з елементами тренінгу під назвою: Перший раз у 5-й клас. Метою заняття було сприяння позитивному входженню в нові умови, розвиток емпатії та комунікабельності серед гімназистів, забезпечення комфортного психологічного клімату у колективі, створення сприятливих, умов для навчання учнів 5-х класів. Учні краще пізнали один одного, акцентували увагу на позитивних почуттях. Заняття пройшло весело й цікаво на позитивній емоційній ноті.