Шкільне життя: завдання для молодших школярів

04.05.2020

Проект «Розвиток дитини» пропонує батькам, вихователям та вчителям тринадцять практичних завдань для розвитку емоційного інтелекту, відповідального ставлення до власних обов’язків, свідомого вибору норм і моделей поведінки. Виконання запропонованих завдань сприятиме формуванню особистісно-оцінної, громадянської та соціальної компетентностей, розвитку вміння аналізувати та планувати свої дії.

Мій ранок перед школою: вчимося планувати. Це завдання допоможе дитині навчитися планувати свій ранок протягом шкільного п’ятиденного тижня, збагатити словниковий запас і розвинути навички читання, закріпити знання днів тижня й рутинних дій.

Де діють шкільні правила? Використання шаблону сприятиме формуванню громадянської та соціальної компетентностей, розвитку вміння аналізувати. Дитині пропонується з’ясувати, у яких місцях школи діють запропоновані правила. Також дитина має з’єднати правило з назвою місця, у якому воно діє.
Де можна шуміти? Завдання спрямовано на закріплення в учнів початкової школи правил поведінки в громадських, розважальних місцях та під час екскурсії в природу, формування вміння виявляти емоції в різних ситуаціях.

Правила поведінки в школі (англійською мовою). Це завдання допоможе дитині не лише навчитися складати правила поведінки в школі англійською мовою, а й закріпити знання про вживання модального дієслова must. Завдання складається з двох сторінок.
Правила в малюнках: учимося співпрацювати. Пропоноване завдання сприятиме набуттю дитиною досвіду громадянської поведінки й свідомому вибору норм і моделей поведінки. Дитині пропонується перелік правил для роботи у групі. До кожного правила потрібно намалювати малюнок-асоціацію й додати те, що важливе особисто для дитини.

Головоломка знайди слова: «Моя школа». Запропонуйте вашій дитині розгадати цю просту головоломку та знайти зашифровані в ній 14 слів, що мають відношення до навчання в школі.

Кросворд «Школа». Тематичне завдання-кросворд «Школа» допоможе дитині засвоїти правопис слів, пов'язаних зі школою. Розв'язуючи завдання, дитина тренуватиме пам'ять, увагу, виявлятиме кмітливість та допитливість.
Міркуємо, хто і для чого працює в школі. Директор/директорка. Завдання допоможе дитині дізнатися про людей, які працюють у школі, сприятиме створенню безпечного шкільного середовища. Дитині пропонується поміркувати про директора/директорку.
Робимо добрі справи. Це завдання допоможе дитині розвинути позитивні моральні якості, зокрема, прагнення допомагати іншим і чемно поводитися.

Дитині пропонується прочитати 12 дій, що можуть вважатися добрими справами, здійснювати ці дії під час перебування в школі й замальовувати відповідні комірки.

Аналізуємо свій день у школі. Завдання сприятиме розвитку емоційного інтелекту дитини, мовленнєвої культури й навичок письма. Дитині пропонується написати про свій день у школі, продовжуючи 5 речень, що відображають ставлення мовця до події і мають емоційне забарвлення.
Оцінюємо, як минув день. Це завдання сприятиме формуванню особистісно-оцінної компетенції дитини, розвитку здатності встановлювати причинно-наслідкові, смислові зв’язки між подіями життя та своїми переживаннями. Виконуючи завдання, діти вчитимуться здійснювати самоаналіз, висловлювати свої думки, почуття, ставлення й позиції.

Аналізуємо навчальний рік: що нового ми дізналися? Виконуючи завдання, дитина вчитиметься розповідати про свої успіхи, проблеми та ставлення, розпізнавати власні відчуття й емоції, пережиті в школі. Завдання сприятиме досягненню мети соціальної й громадянської освітньої галузі.
Вручаємо відзнаку «Справжній друг / Справжня подруга». Завдання сприятиме розвитку емоційного інтелекту дитини, допоможе навчитися здійснювати самооцінювання й взаємооцінювання. У процесі виконання завдань дитина вчитиметься аналізувати вчинки, мотиви поведінки, думки, налагоджувати соціальні зв’язки.

Оголошення

12.11.2024

14 грудня о 18.00 год. скликається засідання ради гімназії.

01.05.2024

Комунікація з учасниками освітнього процесу здійснюється на платформі Ошкола. Для приєднання, зверніться до секретаря директора.

06.03.2023

Благодійний внесок у БФ "До України через освіту" можна сплатити ТУТ 

26.01.2023

20.09.2022

Національна гаряча лінія безкоштовної психологічної допомоги для дітей та молоді працює за номерами 0 800 500 225 (з мобільного або стаціонарного) або 116 111 (з мобільного)

28.02.2022

До відома жителів мікрорайону. У гімназії немає підвальних приміщень.Найближчі укриття знаходяться у СШ №3,ТРЦ "Любава" та "Плазма".

31.01.2019

        • Ліцензовані підготовка та екзаменування на отримання міжнародних мовних сертифікатів учнями та дорослими у центрі ОЛІМПУС
        • Гімназійне самоврядування вже в Telegram: t.me/fcgweb
        • Шановні батьки! Якщо у Вас виникли проблеми з проектом «Електронний щоденник Ошкола», звертайтесь до cекретаря директора, тел. 0960077800
        • З 2016 року відкрита "гаряча" лінія Департаменту освіти та гуманітраної політики міськради – (0472) 56-60-88 з питань освіти, що працює з понеділка до четверга з 08:00 до 17:00, а в п’ятницю з 08:00 до 16:00
        • Дошка оголошень - БІОЛОГІЯ ТА ЕКОЛОГІЯ


        Бажаєте вчасно отримувати нові оголошення? залиште свою електронну адресу!