Психологічна служба гімназії вивчає адаптаційний період першокласників та п'ятикласників
З метою сприяння швидкій адаптації учнів перших та п`ятих класів до шкільного життя, розвитку комунікативних здібностей, та творчих здібностей дітей, подолання психологічних бар'єрів, згуртування колективів, розкриття внутрішнього світу кожної дитини, закріплення нових форм поведінки, формування в учнів ціннісних орієнтацій, створення позитивного мікроклімату в класах психологічною службою гімназії було проведено цікаві заходи для учнів 1, 5 класів. Відтак, першокласники під час заняття з елементами тренінгу на тему: «Ти + я = шкільна сім`я» брали активну участь у веселих вправах, виконували практичні, та творчі завдання де вчилися взаємодіяти між собою, розвивали товариськість, уважне ставлення до однокласників. Цікавою та захоплюючою була казкотерапія. А фіналом заняття стало створення колективного плакату для класного керівника «Кошик з квітами».
Для гімназистів 5-А, та 5-Б класів соціальний педагог гімназії та практичний психолог провели заняття з елементами тренінгу на тему: «Дружно разом в 5 клас» з метою профілакти дезадаптації учнів до середньої ланки. Під час проведення даного заняття гімназисти взяли участь в діагностиці з метою виявлення учнів, які потребують соціально-психологічної підтримки. Загалом заняття пройшли в дружній атмосфері, де учні отримали корисні поради, позитивний настрій, та гарні враження.
Шановні батьки!
Лише спільними зусиллями, злагодженою роботою між Вами та школою можна допомогти дітям швидко й успішно пройти адаптаційний період. Навчаймо їх разом правил життя в колективі: як спілкуватися з однолітками, як захищати себе й не ображати інших, як розкривати свої здібності доречно, проявляти підтримку, співчуття, людяність, приймати рішення та брати відповідальність за свої вчинки. Це важливо, бо лише спільними зусиллями зможемо пройти успішно адаптаційний період.
Практична допомога батьків під час адаптаційного періоду до школи:
- Обов’язково проявляйте інтерес до школи, класу, в якому вчиться дитина, до кожного прожитого нею шкільного дня. Забезпечте неформальне спілкування зі своєю дитиною після шкільного дня.
- Познайомтесь з однокласниками своєї дитини й сприяйте спілкуванню дітей після школи.
- Неприпустимо застовувати фізичні засоби впливу, залякування, висловлювати критику на адресу дитини, особливо в присутності інших (членів родини, однолітків).
- Надайте дитині змогу бути самостійною в навчальній роботі, обгрунтовуйте контроль за її навчальною діяльністю. Стежте за порадами вчителів, записаними у щоденниках і робочих зошитах.
- Забезпечте своїм дітям удале поєднання відпочинку, фізичної праці та роботи над уроками.
- Заохочуйте дитину не тільки за успіхи у навчанні.
- Сприяйте розвиток самоконтролю, самооцінки й самодостатності дитини.
З повагою,
психологічна служба гімназії!