Напередодні відзначення МІЖНАРОДНого Дня ПРАВ ЛЮДини в гімназії пройшли заходи
10 грудня світова спільнота відзначає Міжнародний день прав людини (Human Rights Day). Саме у цей день 10 грудня в 1948 році Генеральна Асамблея ООН прийняла Загальну декларацію прав людини – перший універсальний міжнародний акт з прав людини. Цим документом започатковано процес створення системи міжнародних стандартів у галузі прав людини, набуття ними універсального характеру.
Психологічна служба гімназії провела ряд просвітницько-профілактичних заходів з гімназистами, вчителями. Відтак, для учнів 2-А класу було проведено заняття з елементами тренінгу на тему: «Подорож до казкової країни права», де учні з радістю долучилися до виконання різноманітних та цікавих завдань. На засіданні класних керівників обговорено питання дотримання педагогічної етики. З метою формування правосвідомості підлітків шляхом конкретизації норм моралі і права стосовно їхньої безпосередньої поведінки, розуміння відповідальності за власні вчинки та їх наслідків у 10-А та в 10-Б класах соціальний педагог гімназії та практичний психолог провели годину спілкування на тему: «Вчинок, відповідальність, наслідок», в ході якої соціальним педагогом було роз’яснено значення ґрунтовних положень Загальної декларації прав людини для формування Конституції України та вітчизняного законодавства, а також наголошено, що права нерозривно пов’язані з обов’язками, і що ми всі повинні робити такі вчинки, щоб не зашкодити ні собі, ні оточуючим. Під час перегляду відео презентації «Правова відповідальність неповнолітніх» з гімназистами було обговорено питання вільного доступу кожного громадянина до правосуддя, захисту від дискримінації, а також роз`яснено поняття юридичної відповідальності та її різновидів, вік, з якого може наставати кримінальна відповідальність. Значну увагу було приділено темі адміністративній відповідальності школярів під час перегляду тематичних відеороликів. В ході заняття десятикласники з цікавістю розгадували правові ребуси та взяли участь в анкетуванні, на тему: «Чи знаєш ти свої права та обов`язки?».
Вищезазначені заходи сприяли підвищенню зацікавленості гімназистів у вивченні правознавства. Рівень ефективності проведених заходів був достатньо високим, що дало змогу розвивати творчі здібності учнів, поглиблювати та розширювати їх знання про права. Тож робота щодо формування правових відносин продовжується й надалі. Вона сприяє розширенню правових знань гімназистів, формує вміння співвідносити в життя норми моралі та прав, застосовувати правові знання в повсякденному житті.