Школи-партнери гімназії

Діючі угоди


Угоди закінчено

  • Бейнардз Праймері Скул, Великобританія (до 2010 р)
  • Ходжсан Хай Скул, Великобританія (до 2009)
  • Санта Роза Хай Скул, США (до 2011)
  • Форт Аткінсон Хай Скул, США (до 2009)
  • Колеж Е. Гійомена, Франція (до 2008)
  • Ханстхолм Фрисколе, Данія (до 2005)
  • Болвін Джуніор Хай Скул, Канада (до 2005)
  • Джепен Бродкастінг Корпорейшн Кореспонденс Скул, Японія (до 2002)
  • Хелотес Елементарі Скул, США (до 2010)
  • Інститут Нотр-Дамм, Арлон, Бельгія (до 2016)
  • Ківетон Парк Медоуз Джуніор Скул, Великобританія (до 2008)
  • III загальноосвітній ліцей ім. Польської Унії, м. Люблін, Польща (до 2008)
  • Сімферопольська гімназія №9 АР Крим (угоду укладено 12 червня 2012 року, тимчасово припинено із-за анексії Криму)
  • Спеціалізована школа № 3 з поглибленим вивченням англійської мови, м. Севастополь (тимчасово припинено із-за анексії Криму)

117k105.JPG.jpg

на фото: Ювілей школи-партнера Киівської гімназіі №117, листопад, 2011


Відредаговано 10.06.2020

Оголошення

27.08.2020

Постановою Кабміну України адаптивний карантин подовжено до 31 жовтня 2020 року

27.07.2020




31.01.2019

        • Ліцензовані підготовка та екзаменування на отримання міжнародних мовних сертифікатів учнями та дорослими у центрі ОЛІМПУС
        • Шановні батьки! Якщо у Вас виникли проблеми з проектом «Електронний щоденник», звертайтесь до розробників програми за тел. 0631763400 або 0961188363 та 0990582219,  Viber: 380631763400
        • Відтепер, довідку можна замовити онлайн. Заходь і замов потрібний документ! 
        • Гімназійне самоврядування вже в Telegram: t.me/fcgweb
        • З 2016 року відкрита "гаряча" лінія Департаменту освіти та гуманітраної політики міськради – (0472) 56-60-88 з питань освіти, що працює з понеділка до четверга з 08:00 до 17:00, а в п’ятницю з 08:00 до 16:00
        • Стипендіальна програма ЗАВТРА.UA
        • Дошка оголошень - БІОЛОГІЯ ТА ЕКОЛОГІЯ


        Бажаєте вчасно отримувати нові оголошення? залиште свою електронну адресу!

        Опитування

        Чи є сенс залучати науковців до викладання в ПМГ?

        Так, це добре - 15

        Ні, це не на часі - 4

        Не знаю - 2

        Чи почуваєшся ти безпечно в ПМГ в режимі карантину?

        Так, я дотримуюсь всіх вимог - 12

        Так, я дотримуюсь вимог частково - 1

        Ні, я не відчуваю себе безпечно - 7

        Мені байдуже - 1

        Чи цікавишся ти інформацією про Covid-19?

        Так - 15

        Ні - 3

        Мені байдуже - 3

        Звідки ти отримуєш інформацію про Covid-19?

        Із сайту ПМГ - 2

        Із інших сайтів - 11

        Із ТВ та радіо - 5

        Не цікавлюсь цим взагалі - 4

        Чи адаптувались у твоєму класі новачки?

        Так, досить швидко - 12

        Ні, все ніяк - 0

        В моєму класі їх немає - 7

        Мені байдуже, то їх проблеми - 1