Створення шкільних кіноклубів і проведення кінодискусій: для освітян створили методичний посібник
Для освітян і освітянок створили методичний посібник “Створення кіноклубів і проведення кінодискусій: ідеї та поради для вчительства”. У виданні йдеться про найважливіші аспекти створення і проведення кіноклубів – від технічної підготовки до сенсового наповнення.
Про це розповіла ГО EdCamp Ukraine.
Ознайомитися з посібником і завантажити його всі охочі можуть за посиланням https://drive.google.com/file/d/1ehYLK4iqZcyz33q0TEf1FzVRvhq_dUa3/view?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTAAAR1Sh400fLiz4pIu2W10enDkFI3d5bRDA0uCH3kmF2VU4tGYcLNJBJpWSQE_aem_dL0SeJYYub3wEtXpUdJlsQ
Одним із цікавих неформальних методів навчання у школі можуть стати кіноклуби. Їх можна проводити у вигляді факультативів, гуртків, класних годин чи навіть як складові уроку, щоб закріпити ту чи ту тему. Зокрема, документальні фільми можна інтегрувати в усі дисципліни: від хімії й географії до правознавства чи англійської мови.
Крім того, обговорення після перегляду кіно дадуть змогу краще зрозуміти думки й погляди дітей, розкрити їхні таланти й можливі шляхи опанування ними нових навичок.
У посібнику, зокрема, зібрані поради, які допоможуть педагогам організувати кіноклуб та підготуватися до його проведення.