МОН визначило, як оцінювати учнів 5–9 класів НУШ
Міністерство освіти і науки затвердило рекомендації щодо оцінювання учнів 5–9 класів НУШ.
Рекомендації визначають загальні критерії оцінювання, зокрема, загальні підходи до встановлення результатів навчання учнів, а також критерії оцінювання за освітніми галузями.
Усі критерії оцінювання мають чотири рівні. Кожний наступний охоплює вимоги до попереднього й додає нові.
При цьому один рівень складається з 3 балів, які в сумі дають 12: початковий (1–3 бали), середній (4–6 балів), достатній (7–9 балів), високий (10–12 балів).
У рекомендаціях надано опис кожного бала шкали оцінювання.
Окрім того, в документі запропоновано форму учнівського Свідоцтва досягнень.
За потреби, школи можуть вносити в нього зміни, щоб воно відповідало освітній програмі закладу освіти та потребам учнівства.
Свідоцтво досягнень складається з двох частин: характеристика навчальної діяльності та характеристика результатів навчання.
У Міністерстві освіти і науки наголошують, що підходи до оцінювання в різних класах однієї школи можуть мати відмінності, спрямовані на реалізацію освітньої програми закладу освіти та автономії вчителя.