Психологічна служба гімназії вивчала адаптацію першокласників
Адаптація першокласників до навчання у школі - одна з найактуальніших тем дитячої психології. По-перше, тому, що в ході адаптації до шкільного навчання дитина отримує орієнтацію в системі поведінки, яка надовго визначає подальшу долю її розвитку. По-друге, в ході цього процесу формується учнівський колектив з певним рівнем соціально-психологічної згуртованості. Взаємини у шкільному класі виступають могутнім засобом залучення особистості дитини до нових соціальних функцій, культури, норм поведінки, характерних для школи.
Мета адаптаційного періоду в 1-му класі : створення у дитини уявлення про школу як місце, де вона буде прийнята і сприйнята такою, якою вона є з усіма своїми почуттями, думками, знаннями, проблемами. Тому, на цьому тижні психологічною службою гімназії було проведено адаптаційне заняття з елементами тренінгу з використанням ігротерапії, руханок для учнів 1-А і 1-Б класів на тему: «Ти + Я = ШКІЛЬНА СІМ`Я». Метою заняття було розвивати в учнів самостійність, відповідальність, толерантність, вміння товаришувати, спілкуватися, контролювати свої емоції, поважати й розуміти оточуючих та формувати інші соціальні навички. Першокласники з цікавістю поринули в «Країну знань», де наввипередки розгадували загадки, ділилися своїми емоціями й враженнями, демонстрували настрій за допомогою дзвіночка, енергійно порухалися під час веселої музичної руханки. А в кінці заняття спільно з психологом і соціальним педагогом виконали плакат на тему: «Побажання однокласникам і вчительці». Заняття пройшли надзвичайно цікаво, в приємній та дружній атмосфері.